۲۰۱۵۰۵۱۱۱۸۱۵pjzid115

۱) تمامی کاربران می بایست در هنگام ثبت نام در سایت ، از کلمات مناسب جهت استفاده در نام کاربری خود استفاده نمایند. در صورت مشاهده کلمات رکیک و نامناسب، استفاده از شماره موبایل و … آن کاربر در اولین فرصت حذف خواهد شد و دسترسی وی به انجمن ها قطع خواهد شد .

۲) هر کاربر تنها حق انتخاب و استفاده از یک « شناسه ی کاربری » را دارد و در صورت فعالیت یک کاربر با دو یا چند شناسه ی کاربری همه ی شناسه های کاربری وی بدون اطلاع قبلی مسدود خواهند شد.
۳) در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کردید با استفاده از بخش ارسال مجدد کلمه عبور رمز خود را بازیابی نمایید.

۴) تبلیغ هر گونه سایتی ممنوع بوده و کاربر متخلف مسدود میشود .

۵) هرگونه توهین به اشخاص دیگر ممنوع میباشد.

۶) استفاده ازهر نوع کلمه رکیک در انجمن ممنوع می باشد .

۸) زبان رسمی انجمن فارسی میباشد پس انگلیسی تایپ نکنید.؛ «استفاده از متون انگلیسی و… در امضا آزاد است.»

۹) دادن ایمیل در انجمن ممنوع بوده و در صورت مشاهده کاربر مورد نظر اخطار می گیرد.

۱۰) هرگونه توهین به کاربران و مدیران سایت در امضا ممنوع میباشد .

۱۱) کاربرانی که اقدام به انشار تصاویر یا مطالب مستهجن کنند و یا به مقامات ایران ، ادیان و اقوام و نژادها توهین کنند مسدود خواهند شد.

۱۲) در پاسخ به سوالات اگر جواب سوالی رو نمیدونید لطفا پاسخ بیهوده ندهید و اسپم ندید.

۱۳) تغییر نام کاربری فقط توسط مدیر سایت و مدیر فنی انجام می شود؛ چنانچه تمایل به تغییر نام کاربری خود دارید به مدیر سایت و مدیر فنی اطلاع دهید و در آن پیغام نام کاربری قبلی ، نام کاربری جدید را قید نمایید.

۱۴) ارسال تبلیغات و دعوت نامه بر خلاف قوانین بوده و در صورت گزارش موضوع توسط کاربران ، کاربر متخلف مسدود خواهد شد.

۱۵) درصورت ملاحظه هرگونه ارسال تمسخر آمیز، توهین آمیز و یا مسایل و مشکلات شخصی درمورد یک کاربر و یا یک مدیر در انجمن ها ،آن ارسال سریعا حذف میشود  و در صورت تکرار کاربر مسدود میشود.

۱۶) هرگونه بحثی که موجب انحراف تاپیک ها از مسیر اصلی خود بشود که به نوعی برخلاف قوانین انجمن باشد در صورت تشخیص مدیران، در صورت لزوم تاپیک و یا بحث های اضافه حذف خواهد شد. بنابراین کاربران موظف هستند از تاپیک های ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگیری کنند. در صورتی که کاربری باعث انحراف تاپیک های ارسالی شما شد میتوانید لینک تاپیک را برای مدیر آن انجمن ارسال نمائید تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود.

۱۷) اطلاعات خصوصی کاربران و همچنین ایمیلشان نزد سایت محفوظ است و در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار نمیگیرد.

۱۸) از ارسال پست های تکراری جدا خودداری فرمایید ؛ پست های تکراری بدون دادن تذکر توسط مدیران به سرعت حذف میشوند. ( قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید.)

۱۹) هنگام ارسال موضوع جدید از عنوان مناسب و مرتبط با موضوع تاپیک استفاده کنید.

۲۰) برای هر موضوع یک بخش در نظر گرفته شده است. هنگام باز کردن تاپیک جدید دقت لازم را برای مرتبط بودن موضوع تاپیک با بخش مربوطه به کار گیرید.

Visits: 85