post

شرکت داده پردازان جوان شبکه جنوب فعالیت تخصصی خود را در زمینه طراحی سایت از سال ۱۳۸۹ آغاز نمود و در طی این سالها بصورت تخصصی در زمینه های طراحی وب سایت، طراحی فروشگاه اینترنتی، بازاریابی اینترنتی فعال بوده است. همچنین این شرکت با برگزاری سالانه همایش بین المللی بازاریابی اینترنتی و حضور اساتید برجسته خارجی در ایران همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی به روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی سایت اصولی و رعایت کلیه استاندارهای سئو و افزایش ترافیک سایت همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان حفظ نماید.

طراحی وب سایت از مواردی همچون طراحی صفحات ، معماری ، طراحی ساختار گرافیکی و بستر برنامه نویسی آن مطابق با آخرین استانداردهای طراحی وب سایت تشکیل می گردد.
در واقع برای رسیدن به یک وب سایت حرفه ای می بایست مراحل متعددی را طی نمود که تمامی این مراحل بسیار تخصصی بوده و نکات مهمی را در بر میگیرد.
همچنین میبایست تکنیکها و تکنولوژیهای مورد استفاده در طراحی وب سایت را مطابق با اهداف و نیازها برگزید و مورد استفاده قرار داد.

طراحی وب سایت شما می بایست به گونه ای برنامه ریزی گردد تا بطور کامل خدمات ، محصولات و یا فعالیتهای هر شخص و یا سازمان را نمایان سازد و بتواند باعث افزایش بازدیدکنندگان و کاربران گردد.

امروزه تعداد افرادی که به جمعیت اینترنتی می پیوندند به شدت رو به افزایش است و این امر باعث بوجود آمدن دنیایی جدید و متفاوت گردیده ، در صورتیکه وب سایت شما به درستی آنالیز شده باشد و ساختار مناسبی داشته باشد آنگاه شما می توانید سهم خوبی در دنیای مجازی داشته باشید.

توجه به این نکته ضروری است که اگر طراحی وب سایت شما به درستی انجام نشود ممکن است خسارات زیادی را به شرکت و یا سازمان شما وارد نماید، به همین دلیل طراحی وب سایت خود را به شرکتی واگذار نمایید که خود را با آخرین تکنولوژیها و تکنیکهای طراحی وب سایت بروز کرده باشد و طراحی وب سایت شما را اصولی و تخصصی اجراء نماید.

شرکت مهندسی داده پردازان جوان با در اختیار داشتن نیروی فنی مجرب و متعهد قادر است وب سایت شما را با کیفیت بالا و متناسب با استانداردهای روز طراحی و پیاده سازی نماید.

چرا شرکت طراحی سایت داده پردازان جوان؟

در شرکت داده پردازان جوان تمامی مراحل طراحی سایت شما از آنالیز اطلاعات اولیه ، تعیین اهداف وب سایت ، طراحی گرافیک زیبا ، تا پیاده سازی و پشتیبانی توسط نیروهای متخصص و متعهد انجام میگیرد و همواره تلاش میگردد تا نهایت حفاظت از اطلاعات و داده های وب سایت شما میسر گردد.

نکاتی که در طراحی وب سایتهای داده پردازان جوان اجرا میگردند

– تجزیه و تحلیل اطلاعات و اهداف شرکت و یا سازمان
– تحلیل رقبا و کلمات کلیدی
– جمع آوری و آنالیز اطلاعات
– طراحی گرافیک و قالب کلی وب سایت در بالاترین کیفیت
– برنامه نویسی و پیاده سازی بانکهای اطلاعاتی مورد نیاز
– بررسی سازگاری وب سایت با مرورگرهای مختلف
– راه اندازی اولیه و بارگذاری وب سایت
– راه اندازی سیستم آمار وب
– تست و آزمایش وب سایت و بررسی لود های مختلف
– معرفی وب سایت به موتورهای جستجوگر
– بازبینی و تحلیل آمار بازدیدکنندگان وب سایت
– آموزش و پشتیبانی

برای شروع یک همکاری پایدار با ما تماس بگیرید

Visits: 7254

One thought on “طراحی وب سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *